MWANA MUTSA MTRUBABA AKOWONA BARIDI
Mwana
mutsa mtrubaba mtiti aka ahimi pareju akowudza magazeti. Na waye akowona baridi swafi ata kakoshindra
awudza mengi.
Atsengeleya
bavuni ha muntru aka atriya nguwo za pulisi ha hu mudzisa, “Mwenye kusijuwa
vahano nitsoparawo ni lale wuku wa lewo ha hu trawa yi baridi, nambiya mana
wami wulala wumoni mwa kariton nyongaju vale na wuku walewo yi baridi ya
nyengi. Kwelu yi tsoka ndzuzuri wawe hu
pare vahano kavusi baridi wu lale.”
Pulisi
wule amwangaliya wu mwanamutsa wule abuzu a rongowa, “Shuka wusini hule ata wa hipara hari mwa yi
nyumba ndjewu ndribwavu yile wu bubuwe mlongo.
Mlongo wa hi bulwa rongowa ‘Yuhani
3:16’, wakati wuwo watsohulisha wungiye dagoni.”
Ha zizo
ayendre dagoni aka ambilwa abubuwa wu mlongo, mama abuwa wu mlongo. Amwangaliya bweni wule ha hurongowa, “Yuhani
3;16”. Mama arongowa, “Karibu wungiye, Mwana.” Amwangaliya, amumba shiri akentsi bavuni mwa
vahano vwaka na moro mana vuka baridi, wakati wule mama alawa. Mwana mutsa akentsi vale hari mwa muda ha hu
djifikiriya, “Yuhani 3:16…tsisi yi yelewa, be ya makalima yani
yanitoleya yi baridi ha hu nimba joro.”
Hari mwa
muda, mama aregeya dagoni amudzisa,
“Wusona ndza?”
Arongowa, “Tsi hanguvu.
Yina wana suku wa shashi tsala shintru, mama wule amuvingi pani amuhensi
hari mwa shiri na meza yaka ya jaya na zahula zuzuri. Ali shahula ata kakoshindra tsena.
Wakati wule adjifikiriya, “Yuhani 3:16…tsisi yi yelewa, be ya makalima yani wu
kurisa muntru
wakati
aliyo na ndza.”
Mama
amurenge amuhedza darini, amutriya hari mwa kuveti dribwavu laka na maji ya
moro yileapare a howe, a lala wu moni mwa li kuveti lile hari mwa muda mwengi
ha hu vumuwa na hwangadza. Wakati
akovumuwa na hwangadza a djifikiriya, “Yuhani
3:16…tsisi yi yelewa, be ya makalima yani yayo wu rahatsisa muntru ahika
na ntrontro. Wujuwa tsaparo howa yi
namna yini hari mwa ya mayesha yangu piya.
Yi suku naka na howa yika de yi suku li gari la maji la kozima wu moro
yamaji yakotriha de naka na paha zi nsambiha za maji”.
Mama
wule angiya amurenge. Amutriya hari mwa
fuko la nyumba, amuladza hari mwa wu lili mlibwavu, avuru yi dara amuvihidza,
amubusu ha hu mwambiya wuku mwemwa, azimi na ya matra. Hulala yahe wu liliju na shidza akowona
mwendze ha hwangaliya shibakaju, awono wakati yi lagilasi ya koshuka na wuku wa
baridi kabisa, adjifikiriya, “Yuhani 3:16…tsisi yi yelewa, be ya makalima yani
yayo wu towa wu vumuzi wakati muntru a lemewa.”
Wuku
yivo washa mama amurenge wule mwana mutsa amushushu wunsini amuhensi hari mwa
yi shiri bavuni mwa meza yaka ya jaya na shahula. Yivo ayisa hula, mama amuhensi bavuni mwa wu
moro yivo vwaka baridi, a renge shiyo shilibwavu sha hale yaenni de yi Bible
(Tawureta na yi Ingili). Akensi bavuni
mwa wu mwanamutsa nahu mwangaliya.
“Wuyelewa
yi mana ya Yuhani 3:16?” amudzisa.
Mwana mutsa amudjibu, “Anha Mama, tsayelewa vojana yika de yi suku a
handra na yi kia wakati police wule a nambiya ni yi rumiye.”
Wule
mama abuwa yi Bible hari mwa yi shiyo sha Yuhani 3:16 aendrisa hu mweledza zi ntrono za patana
na Insa. Hukiya ya makalima ya Mungu,
amumba Insa ya maesha yahe. Akensi vale
na hufikiri, Yuhani 3:16… tsisi yi yelewa be ya makalima yani
yana wu shindzi wa hu hifadhu muntru wakati a latsiha.”
Yini lazimu ni rongowe zi kwelu, tsa yelewa yi
namna Mungu avendza wu binadamu ata atowawu Mwana wu moja wahe aje afe ha
sibabu ya wami, na namna ntrini de Insa akubali ntrongo mawuri de yini. Tsisi yelewa namana ntrini de Mungu na zi
malayika mpevoni wa shindra wa kensi na hwangaliya wakati Insa akotolwa yi
roho. Tsisi yelewa tsena ya mahaba yaka
ju langu ata ya mulisha Insa hari mwa wu mwiri wa mpawa ata de yi hufa
yahe. Tsisi yelewa be ya makalima yani
yayo wu buzudza ya mayesha ya wu mwanadamu.
Yuhani 3: 16
: “Mana Mungu avendze wu ulimengu, ata
atowa wu Mwana moja wahe, amuveleha yile pare kula muntru amuaminio
asuangamiye, be ake na wu hayati mukamilifu kawuna mupaka.
No comments:
Post a Comment